Nödvändiga grejer

Shopping blev det idag & lunch, tack mamma för allting. :)
Jag är mycket mycket nöjd, var verkligen i behov av en god parfym & kängor. Såatt nu är jag happy kid. Jag fick även en everest vinter jacka, i svart. Men den glömde jag fota, för den är där nere .

Snygga boots med nit detaljer.


Fingervantar, sjukt nödvändiga nu när det är höst.


Paris hiltons parfym "heiress" , älskarn. Doftar goodis & tuggumi.


Jordgubbs ansiktsmask.


Tuggumin, nödvändigt att ha i skolan.




Rosa velour pants.

Ikväll blir det att softa framför tvn med familjen, äta popcorn & dricka läsk och se på tv. Ska även snart lägga på ansiktsmasken & dunka musik. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0