It was only just a dream

Godmorgon sötisar, idag blir det somsagt att träffa emelie & fanny , haha ska berätta massor . Dem är så nyfikna, speciellt emelie som ringer mig tidigt på morgonen bara för att få veta en sak, den gullungen . :)
Borde nog byta ringsignal , blir så rädd när "I LIKE THE WAY" spelas högt, hoppar till. Inte bra!

Ja, men nu ska jag bara äta lite frukost, duscha & sedan kanske plugga lite? Äsch, orkar fan inte. Men måste, men blir det inget nu får det bli det senare. Fast jag har ju hela förmiddan på mig, för jag ska träffa tjejerna på stan vid 3, vi ska ju somsagt bara fika , snackaa massor & kanske gå en runda på stan. Vill kolla på kläder.


Kommentarer
Postat av: belmabieber

Jag kanske följer med er sötnosar.<3

vill se på kläder,ska leta efter munktröjor<3

2010-09-06 @ 11:28:38
URL: http://justbelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0