Lite om dagen & vad som händer i helgen

Kom nyss hem från skolan, hunnit redovisa spanska med michelle, lämnat in kursen & haft skolfoto.
Btw , alexandra jag lovar dig, jag ska blogga mer hörru, hon har klagat lite smått på mig i skolan. :)

Ikväll blir det att ta en dusch, dunka musik, se på idol och sedan film. Såklart blir det massa gottis, är sugen på marabou choklad och pannkakor, hahah.
Sedan imorgon blir det maxi på förmiddan och sedan på kvällen runt klockan 22:00 blir det bio med mina bästa sötnosar. Sedan vid 00:00 åker jag hem och lägger mig för att sedan på söndag har jag fotbollsmatch, taaaggga.


Bara för att jag var sugen på att ladda upp en skol bild tagen med mobilen . :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag åt nyss pannkakor, har marabou choklad hemma (yy'



hahah, taack :D §§§

2010-10-01 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0