+++

Du heter: Johanna ekeberg
Smeknamn: Hannis, eller kallades det när jag var liten. :)

Låt som när du är ledsen sörjer till: Band of horses, no one's gonna love you?

Beroende av: Tuggumi.

Vad tror folk om dig? Liten & söt, eller folk säger så om mig. :D

Stämmer det? Jovars, det gör det nog. För jag är ju kort & söt. nejmen, inte söt men kort.
Vad får du oftast komplimanger för? Min klädstil.

Hur imponerar man på dig? Var dig själv bara!
Brukar du skratta för dig själv? Hahah, om jag brukar.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hej sötnos, hur är det? <3

Var bor du? Norrköping

Trivs du där? Jarå.

Hur svarar du i mobilen? mobilen - "A hallå" Hemtelefonen - "Hej det är johanna"

Vem ringde du senast? Belma, fast den skitungen svarade inte. Kanske för att jag ringde klockan 00:45. ;)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: A, hejdå kram.
Antal timmar sömn inatt: 8, ungefär. vaknade rätt tidigt idag.

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Ja, det brukar jag. Om inte bussen busar . :D
Hur känner du dig nu: Hungrig & socker sugen.
Vanligaste färg på dina kläder: Grå, svart, rosa.

Vad tycker du om fötter: fötter, hmnh ...

Vad saknar du: fanny, belma . Mina tjejer . <3

Hade du en bra kväll igår: Ahdå.

Favorit dryck på morgonen: Juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig: På vardagen går jag & lägger mig vid 22:00, somnar vid 23:00 .

Är du blyg? Nej, tror inte det för jag älskar att prata, haha. Fast ibland an jag vara lite blyg, det är väl alla? :D
Sysslar du med någon idrott: Fotboll, gjort det länge .

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jadu, snacka med massa tjejer & allt.

Är du nöjd med ditt liv: Jadå.

Är du bortskämd: Sådär, nja.

Vad är det värsta du vet? När någon dör ...

Har du bra vänner och äkta vänskap? JAA, klart jag har . Och ni vet vilka ni är . <3

Vad är det finaste du fått? Min laptop, ja.

Du samlar på: pengar, pengar pengar . fast det går inte bra.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar inte ringa någon när jag är ledsen, brukar oftast inte kunna prata då. hah, men när jag är arg jadå ringer jag väl någon, typ . :D

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, resa till thailand, köpa en hund(min egna) & kanske skänka lite. heh .

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag nog.
Är du musikalisk?: Ja, lite. Har spelat trummor. Men annars är det väl bara sång & så. :)

Vad dricker du helst när du är törstig: LÄSK, nejdå vatten!

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem . :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa

Biter du på naglarna: Usch, fyfan neej.
Favorit artist?: oskar linnros, lmfao medmera. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0